close

IMG_1057  

=W=懶得上色~~~~!!!!將就下LA~~喵~~!!!!(讀者:::::兔子...!!你5好再扮可愛))))
HAHAH!!我其實5多明我隻喵............不過應該係我煩到佢~~sorry囉~~!!!!





=______=]]]]hahha!!因為...5係成日畫喵........所以........-___-
改進改進ma~~我會嫁la~~!!!!!
話時話,,我同佢愈黎愈似......
一樣咁惡~~~!!!反派角色我中意ar~~~咬我la~~喵~~~

 

arrow
arrow

    白月兔子_冰糖 發表在 痞客邦 留言(13) 人氣()