salesssss  

=W=5知係咪食左太多月餅...成個人都好似好重咁.....

而且成日都好想訓....(應該係消耗糖份中))

公司又有得食,,,屋企冇野做既時候咬下食下~

都仲未到中秋....已經食左成半盒.......呀~~.!!!(回音~~~~))

=================================

大家有冇遇過D咁既事~~!!!

 

=w=係ar係ar~~我又面黃...眼袋又大,,,,皮膚又粗~~!!!

我要殺左你ar!!!!!有冇咁誇ar~???

我好怕比人捉住sales野,,,因為5知點推好.....果個sales又勁熱情....(好怕好怕)))

+__+我每一次都係話.5得閒,,,我趕時間咁~!!(hahah!!好老套呢~)))

<-------歡迎支持ar!!!LIKE~!!

 

arrow
arrow

    白月兔子_冰糖 發表在 痞客邦 留言(18) 人氣()