LOVE

 =w=]]kuku~~~我既美麗~~我既氣質終於比人發現la~~(意氣風發中)))

hahah!講笑~~你地睇左就知係咩事lu~~!!

=w=]]]]我做咩要要ar???!!!邊有人咁問人拎facebook嫁.........

我真係第一次見......朋友都笑爆~~!!!

不過比人中意都係一件好事ar~~證明我仲有市場~!!!!

 

<-------歡迎支持ar!!!LIKE~!!

ps:::::=____=我先頭del緊d草稿既時候...5小心del左上篇d野...

最後.....大家之前留既野都冇左ar!!!sorrrr~~~~!!不過我有睇嫁~~冇下次~~5好嬲la~~!!!>w<

arrow
arrow

    白月兔子_冰糖 發表在 痞客邦 留言(20) 人氣()