高達  

每一次放工經過時代廣場.....都會有女仔搵我幫手影相 !!!(睇下我幾平易近人~卡卡))

=w=佢地.....會指住紅慧星大叫.......高達~高達!!!!我心入面真係好想更正佢地...

呢部5係高達ar!!!!5係~~~高達ar~!!你地認錯哂la!!!!

===========================

 早前公司要我地清Locker ,呢個係一個好大既工程,,,

LOCKER大人ar!!!!請你原諒我既不敬la!!!>www<

 

你地都5會明嫁la!!!我平時d飯都好需要茄汁ar,,,沙律醬咁加下料~~

既然Locker有位,,當然係放入去方便我嫁la!!!我愛你ar!Locker~!!!

<-------歡迎支持ar!!!LIKE~!!

arrow
arrow

    白月兔子_冰糖 發表在 痞客邦 留言(20) 人氣()